Bugun...



Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliğine Dt.Seyfi Barış Ekşi Getirildi
Tarih: 30-12-2017 01:06:41 + -


Başhekim Dt. İbrahim Coşkuner’in görevden alınmasıyla Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliğine Dt.Seyfi Barış Ekşi getirildi. Yaşananlardan sonra Dt. İbrahim Coşkuner’in izine ayrıldığı bilgileri edinildi.


Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabipliğine Dt.Seyfi Barış Ekşi Getirildi

Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığında Atama Komedisi

 

Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi Dt. İbrahim Coşkuner’in görevden neden alındığı, neden acelece bu değişikliğe gidildiği Çankırı’da merak konusu oluverdi.

 

Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezine kavuşmaya sayılı günler kalırken apar topar Başhekim Dt. İbrahim Coşkuner’in görevden alınmasıyla Çankırı’da yine neler dönüyor sorusu gündeme geldi.

 

Çankırı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi'nde görev yapan  Dt.Syfi Barış Ekşi Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezi Baştabibliğine getirildi.

 

Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığında Atama Komedisi

 

Milletvekili Sayın Hüseyin Filiz Bey ve Merkez İlçe Başkanı Mustafa Potukoğlu,  Sağlık-Sen sendika başkanı Tuana Dinç ve bazı isimler  Ağız ve Diş Sağlığı Merkezini ziyarette bulundular. 

 

Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Başhekimi olarak göreve başlayan Dt.Seyfi Barış Ekşi beyi ziyaret eden, hayırlı olsun dileklerini ileten ilk isim Adalet ve Kalkınma Partisi Çankırı Milletvekili Hüseyin Filiz oldu.

 

Filiz’e eşlik edenler yine bildik isimlerdi.

 

Çankırı Ağız Ve Diş Sağlığı Merkezinde bir skandalmı vardı da başhekimlik değişikliğine gidinildi? Kamuoyuna neden bir açıklama yapılmadı?

 

Sağlıkta Bir Tuhaf Sendikacılık

 

Bir sendikacı düşünün ki bir elinde kırk karpuz, bir koltuğunda bir parti.Her şart ve durumda meydanda. Her yerde kamera açılarında. SAĞLIK hariç her konuda ali bir fikir ve kanaat sahibi…

 

Eli her yerde… Dinde, imanda, partide, camide, dernekte…

 

Ne elmiş azizim ne el. İlla da siyasette el…

 

Onu buna bunu ona satışta maharetli bir düzen ve intizam ehli…

 

Şehrimizdeki sağlık kurumları içerisindeki birlik beraberlik o kadar güzel bir noktaya ulaştı ki tüm çalışanlar hallerinden çok memnun. Bu başarıyı sağlamak için, çalışanlar gurubu ve yatanlar gurubu olarak iki kısımda mükemmel bir koro oluşturulmuş ve bu koronun da bir şefi mevcut, sesi çok çıkanı hemen korodan uzaklaştırmakta.

 

Bu ahenkli çalışma içerisinde ,kaç personel var,kaçı nöbete girer,görevleri dışında çalışan (istirahatta) kaç torpilli var, hizmet puan esası dikkate alınıyor mu, görev dışı çalışanlar yüzünden devlet ne kadar zarara uğratılıyor? Diğer sendika çalışanları da bu görevlere atanabiliyor mu?

 

Sendikacı Müdürülük Yapabilirmi Yapamaz mı?

 

Bayagıdır tartışılan bu koltuk sevdası meselesi Çankırı’yı felakete sürükleyerek işlerin yolunda olmadığını kanıtlar gibi.

 

Bir sendika başkanı ve üyesi sendikayı şahsi menfaatleri için kullanma yetkisine sahipmidir?

 

Sağlık-Sen Çankırı Şube Başkanı Tuna Dinç ve beraberindeki heyette bulunan yönetim kurulundaki üyeler nasıl oluyorda Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürü olarak atanabiliyor?

 

Birileri bu isimleri korluyor olabilirmi? Bunlar soru işareti olarak bekliyor.

 

Liyakatın ön planda olduğu, haklının hakkının verildiği, pikniklerde, kahvaltılarda selfi çektiren değil, hastanelerde hastalarına güler yüzle görevini yapan, mobing e maruz kalsa da, sendika yöneticileri tarafından hakarete uğrasa da!! görevini yılmadan, Bayrak, Vatan sevdasıyla devam ettiren bu camianın vefakar, fedakar insanlarına selam ve saygılarımı sunuyorum.

 

Sessizlerin sesi olmaya devam edeceğiz. Ha sonuçta kimseyle alıp veremediğimiz neyide yok. Sonuçta internet gazetecisiyiz. Yazılmayanları yazabiliyorsak, kamuyounu bilgilendirebiliyorsak ne mutlu bize. Haber kutsal, yorum hürdür.

 

 

 




Bu haber 7663 defa okunmuştur.

Etiketler :
çankırı lı / 19-02-2018 12:11:00

Ey! Kurşunlu Belediye Başkanı Şakir Kaymak. Merkez İlçe Başkanı Mustafa Potukoglu. Sağlık Sen Çankırı Şube Başkanı Tuna Dinç ve bunların yönlendirilmesi ile haraket eden Vekil Hüseyin Filiz. Çankırının sağlığını ne hale vetirdiginizi biliyor musunuz. Hak edenin hakkını yediniz hak etmeyene makamlar verdiniz. Bunuda menzil ve dini kullanarak yaptınız. Altınada ak parti imzası attınız. Dogruyu söyleyenlere fetö damgası vurdunuz. Ak partiyi kendi amaçlarınız için kullanmaktan çekinmediniz. Allahın izniyle sonunuz geliyor. Sizleri kendisine benzettigim Anadolu selçuklu vezirlerinden Sadeddin Köpek in hayatını okumanızı tavsiye ediyorum. Son olarak Rabbim yarına bırakır ama kimsenin yanına bırakmaz.

ÇANKIRI LI / 19-02-2018 11:07:00

Ey! Kurşunlu Belediye Başkanı Şakir Kaymak. Merkez İlçe Başkanı Mustafa Potukoglu. Sağlık Sen Çankırı Şube Başkanı Tuna Dinç ve bunların yönlendirilmesi ile haraket eden Vekil Hüseyin Filiz. Çankırının sağlığını ne hale getirdiginizi biliyor musunuz. Hak edenin hakkını yediniz hak etmeyene makamlar verdiniz. Bunuda menzil ve dini kullanarak yaptınız. Altınada ak parti imzası attınız. Dogruyu söyleyenlere fetö damgası vurdunuz. Ak partiyi kendi amaçlarınız için kullanmaktan çekinmediniz. Allahın izniyle sonunuz geliyor. Sizleri kendisine benzettigim Anadolu selçuklu vezirlerinden Sadeddin Köpek in hayatını okumanızı tavsiye ediyorum. Son olarak Rabbim yarına bırakır ama kimsenin yanına bırakmaz.

/ 18-02-2018 23:29:00

Özel hastanenin insan kaynakları müdürü Mustafa Potukoglu saglık yöneticileri neden kurşunlulu veya çankırı olmayanlar tarafından seçiliyor. Siz şakir kaymak ile kurşunlularla kadrolaşın. Şakir kaymak ve sen kadrolaşarak hedefinize ulaşacagını sanıyorsanız. Yanılıyorsunuz. Oyun bitti. Artık herkes sizin planlarınızı oyunlarınızı biliyor ve gerekli yerlere bildiriliyor. Kurşunlu grup.

Adalet / 18-02-2018 23:09:00

Sizi tebrik ederim. Çok önemli konuya deginmişsiniz.Çankırı da siyasetle göreve getirilen saglık yöneticisi yarısı kurşunlulu digerleri ya sendikacı yada çankırılı olmayandır. Çankırının kurşunlu dışında yönetici olacak sağlık çalışanı evladı yoktur. Liyakat hak adaletin olmadıgı bu sistemi kuranların başında kurşunlu belediye başkanı Şakir merkez ilçe başkanı Mustafa Potukoglu ve şakir kaymak' ın katkıları ile sendikacı olan Tuna Dinç tir. Tüm çankırı halkını koyun zaneden bu uyanıkları makam rabbime havale ediyorum.

Xxx / 05-01-2018 00:02:00

Dis hekimi olarak Çalıştığım süre içerisinde Çankırı'da meslegimden de soğudum yöneticilerden de . İnş bundan sonra yönetim kadrosuna güzel insanlar gelir. Bence İbrahim Bey'in değişmesi iyi olmuş. Ustlere yaranmak olmamalı amaç halka hizmet olmalı. Ama halkin sağligini , kaliteli hizmeti düşünmekten ziyade otorite ve ego tatmini ile doktorlar baskılanıp olanla idare ediliyor. Düşünüyorum bakanlık hiç mi yardım etmiyor Çankiriya devamli malzemesi personelsiz doktordan hizmet bekleniyor.

hatice yaman / 03-01-2018 15:37:00

üst düzey bürokraside neler oluyor.daha gelen yetkili koltuğa oturmadan tayini çıkıp gidiyor.devlet hastanesinde uzun süredir ortopedi dr sadece iki tane idi.onun da biri ameliyatta diğeri ise polikinlikte duruyordu.giden hastalar ise kayıt dolu deyip geri gönderiliyordu.ben bunu birkaç kez yaşadım.madem birşeyler yapacaklar,öncelikle bunlara bakılsın.

stiletto giyen hemşireler / 02-01-2018 23:41:00

Bide topuklu ayakkabı giyen bii hemşire grubu var.sendikaya en yakın.aslında ünvanlarında hemşire yazan.ama asla hemşirelik yapmayanlar.sevmiyorlar hemşire olarak çalışmayı.zorla değil yaa .sevmiyor kızlar..Biz onları seviyoruz renk katıyorlar.iyi olıyor.çok şey ögrendik onlardan. Baktıkça hayatımızı sorguluyoz.sonra çalışmak ibadettir diyip kendimize daha çok saygı duyuyoruz.

Sağlık / 02-01-2018 18:40:00

Çankırı artık sağlıkta çok yıprandı, biraz insaf, bırakın herkes işini yapsın. Sağlıkta güzel şeylerde oluyor.

ye kürküm ye / 02-01-2018 16:42:00

Tüm sendika yönetimine bakin bir tane gercek AKP li varmı hepsi Eski MHP kökenli yeni koyu AKP liler hepside kiyak yerlerde gerisini boş ver beser zulüm eder adalet hak eder bu yapilanlar kimsenin yanina kalmaz bu devran böyle dönmezzzzzz.

Bizde sağlık sen.üyesiyiz / 02-01-2018 09:43:00

İftiracı diyen kardeşim hangisi yalan söylenenlerin. fazlasi var. Ortalik yerde tehdit savuruyor sendika yonetimindekiler. Adam kayırmanın örnekleri bir sürü. Cevap verebilecek sana yazayım. Şimdi yönetimide ele geçirdiler. Şikayet edecek kimsede kalmadı. Bumu sendikacılık. Senin tuzun kuru sanırım. Hangi çıkarın için savunuyorsun bilmem ama içi boş sözler etme. Konuşma daha iyi. Geçici heveslerinizi bırakın. Allah'ın huzurunda hesap günü kimse kayrilmayacak. Herkes orda hakkını alacak. Sendika seni kayiramayacak. bizler Çankırı ya hizmet için gerekli yerlerde dönen dolapları anlatacağız. Saglık-Sen. Şanına yakışanı biz yaparız. Umarım sen ve senin zihniyetin gibiler senkanın yakasından düşersiniz. Galip olan Allah tır. herşeyin bir zamanı vardır.

Koltukçular sizi / 01-01-2018 23:45:00

Bu kadar üyenin ekmeğini yeyip haketmediğiniz koltuklara yerleştiniz. Üyelerinizin hakkını savunmak yerine koltuk sevdasına düştünüz. Bunun adı..... dır(isteyen istediği gibi doldursun) fetö siz ve sizin gibilere yaradı. Alttaki yorumda olduğu gibi işinize gelmeyeni fetöcü olmakla suçladınız. Şu andada insanlar sizden bu yüzden korkuyor ve susuyor. Ama buna dur diyecek Çankırı göreceksiniz. O koltuklardan tepe takla edileceksiniz az kaldı

KURT / 01-01-2018 22:09:00

SENDİKACILIK GÖREV SINIRLARI İÇİNDE KUTSAL BİR VAZİFEDİR.AMA ADAM GİBİ ADAMLARIN ELİNDE.ÜÇKAĞITCILARIN,BASKICILARIN VE MENFAATCİLERİN ELİNDE DEĞİL.

iFTİRACILAR / 01-01-2018 17:01:00

Sağlık Sen'in 17-25 Aralık öncesi ve sonrası mücadele ettiği Fetocular,Fetoyu sevenler ve Fetonun kalem şörlüğünü yapanlar tekrar ortalığa çıktılar. Sağlık Sen gibi büyük bir teşkilata iftira kampanyasına başladılar. Ama onlar REİS'in izinden yürüyerek mücadeleye devam edecektir.Üyesi olmaktan gurur duyduğum Sendikamıza bu ve buna benzer iftiraları esefle karşılıyor bu iftiraları atanlara ve onları savunan Fetocu zihniyetleri kınıyorum.

KURT / 01-01-2018 15:31:00

KRAL ÇIPLAKKKKK.Görün artık arkadaşım.Korkmayın, dürüst olmayan insanlara üyeliğinizle destek olmayın.UNUTMAYIN İNSANLAR HAK ETTİKLERİ GİBİ YÖNETİLİR.SAYIN FİLİZ ARTIK BU İNSANLARIN NE OLDUKLARINI ANLAAA.

Vatandaş / 01-01-2018 00:26:00

Kendi menfaatleri icin sendikacilik yapanlar... işin tuhafi bunların yüzünden VE bu olayları gördügü halde niye kimse bu sendikadan ayrılmıyo... birilerinin kral cıplak demesi mi lazım ...Çankırı'nın bu durumununun üst makamlara bildirilmesi gerek ... sayın vekilin VE diger siyasetcilerin saglık sisteminden ellerini çekmesi gerek yoksa daha çok ah almaya devam edecekler...

ASIL / 31-12-2017 22:35:00

İbrahim bey çok değerli bir insandır onun üzerinden polimik yaratmak çok üzücü bür olaydır. Görevden alındığı konusu gerçekçeği yansıtmamaktadır. Kendisine ulaşırsanız o da gerekli açıklamayı mutlaka yapacaktır.Araştırmacı gazetecilik anlayışı bunu gerektirir.Yorum yapan kişiler ipine sapına yazıp konuyu saptırmaya çalışıyorlar.

Selami / 31-12-2017 19:26:00

Olayların içinden birisi olarak söylemeliyimki çok geç kalinmis bir karardı. Eski bashekimin tavirlarindan dolayi diş hastanesinde hekim kalmadi. Herkes kaçmak istiyordu. Hatta başka yerlerden diş hekimleri gelmek bile istemiyordu. Dışardan bakınca eski bashekimimiz halka hizmet ediyordu, ama bir de bunu çalısanlara sormak lazım. Dedigim gibi tüm hekimler gidip kurtulmak istiyordu. Şimdi çok daha güzel olacak.

Doktor / 31-12-2017 16:27:00

Çankırıda yöneticilik yapacak hiçmi insan kalmadı hep dışardan geliyorlar.Bunlara göz yuman Hüseyin Filiz ve siyasetçilere sesleniyorum.Seçim zamanı geldiğinde lütfen gidin o getirdiğiniz insanların memleketlerinden oy isteyin bizlerin karşısına çıkmayın olurmu.Ha bişey daha.Şu Sendikacı Tuna ve ekibindeki insanların özel hayatlarını bir deşifre etseniz.Kiminle nerelerde ne pazarlığı yapmışlar.Kimler bu makamlara nasıl gelmişler?

Ali Veli / 31-12-2017 16:20:00

Sayın Çankırı Milletvekili Hüseyin Filiz.Ne olur şu Sağlık camiasının üzerinden ellerini çek.Hergün sana beddua ediyoruz.Ya git Çankırıya hizmet noktasında ne yapacaksan onunla ilgilen.Bu Tuna Dinç denen herifi Çankırıda sağlığın başına bela ettiniz.Belediye Başkanı İrfan Dinç'in ismini de kullanarak Çankırıda prim yapan bu kendini bilmez insan öz akrabasını dahi satmakta tereddüt etmeyen bu çıkarcı insan ve yönetim ekibi artık çeksin sağlığın üzerinden o pis ellerini.Amca oğluna sırt dönen bu insanı sırf ilerde belki sağlığın oylarını alırım diye sahip çıktığın bu yalancı sahtekar sendikacı huzur bırakmadı kimsede.Sebebide Hüseyin Filiz,Mustafa Potukoğlu ve Şakir Kaymak'tır.Körler sağırlar birbirinizi ağırlıyorsunuz.Yaw İrfan Dinç'i satan insan kimleri satmaz bi hesap edin

Rumuz yok / 31-12-2017 16:07:00

İbrahim Coşkuner şimdi düşünsün bakalım ben kimlerin ahını aldım da bunu bana reva gördüler diye.ADSM için Çankırı'da i.coşkuner imparatorluğu deniliyordu.Ne oldu?menfaatin için o koltukta nasıl daha fazla oturabilirim düşüncesiyle müdür olmasına göz yumduğun tuna dinç nasıl seni de yerinden etti. Etme bulma dünyası işte.Bütün çalışanlara yaptığın zulmün ettiğin eziyetin karşılıksız kalacağınımı düşündün.Bir tane doktorunla muhabbetin varmı.Çalışan personelleri almışsın himayen altına onlarla egonu tatmin ediyorsun.Evde bir çift sözü geçmeyen insan burada hükümdar olmuş.Bunlara sebeb olanları Rabbime havale ediyorum.

Selin Selin / 31-12-2017 15:57:00

Çankırıya gelene kadar böyle bir baskı zulüm iftira dolu yalancı iki yüzlü insanlar topluluğu olan.korku imraratorluğu ilan etmiş bir sendika ve tüm bunlara boyun eğmiş bir kurum görmedim lanet olsun.Hastanede herkes dedikoducu iki yüzlü olmuş.Herkes herkesin arkasından atıyor saniyesinde kanka olmuş sarmaş dolaş geziyorlar.Bunların bu baskısı böyle bir yönetim anlayışı böyle insanların içerisinde çalışmaktan kafayı yemek üzereyim.çalışma azmimi kırdınız kimseye güvenemez oldum.Hastanede bir sıkıntınız olursa Murat beye gideceksiniz diyorlar.Kimdir Murat bey necidir.Hastanede müdürünün odasından şimdi kendilerinden olan k.b'ın odasından çıkmaz kim nerde çalışacak kimin nereyi istiyo bu insan karar veriyor.Yemekhaneye etrafında bir sürü bayan ordusuyla giriyor.Müdürler başhekim zaten hiç personeller yemek yediğini gören yok.Odalarına yemek gidiyor beyefendilerin.Burası Sağlık sendikası hastanesimi devletin hastanesimi biri lütfen cevap versin lütfen

mehmet / 31-12-2017 13:45:00

Bu yorumları sayın Vekillerimiz veya danışmanları okumuyor mu acaba?

hacı şen / 31-12-2017 13:10:00

tam akp zihniyeti sendikacılık benden olmayanı ayrıştır böl paparçala benden olmayan sendikalıya yaşama hakkı yok hastanelerde müdür müdür yardımcısı servis sorumluları dahil sendikasız yada başka sendikadan bir kişi gösteremezsiniz çünkü hükümete yakın sendika demek su akarken bende cebimi doldurayım benden olanlarda nasiplensin işidir inşallah hastane diş derken tuna dinç birde saglık müdürlügüne görevlendirilir de orasınıda karıştırır

Mehmet Gümüş / 31-12-2017 11:57:00

Çok şaşırmadık yine bir akp klasiği vatandaşa hizmet edeni değilde kendi menfaatlerine hizmet edenleri başa getirme cabası devam ediyor İbrahim Çoşkune're yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkürü bir borç bilir, akp yönetiminin yapmış olduğu yandaşçılığında Allah belasını vermesini dileriz.

hüseyin baba / 31-12-2017 01:32:00

sayın sendika müdürü hastane mali işleri müdürü tuna dinç çalışan haklarını korumakla yükümlü olduğunu unutup müdür olduğu yerde çalışanlara zulüm gibi uygulamalara imza atıyor. fazla mesai yaptırıp ücret ödemiyor. ayrıca buna karşı çıkanları tehdit ediyor. kendine karşı çıkan hakkını savunan memurlara fetöcü iftirası atıyor. son icraatı gördüğünüz gibi ortadadır. gecesini gündüzüne katıp yeni hastane için Çankırı için çalışan İbrahim Coşkuner i görevinden aldırdı.(kendi ifadesidir.iboyu yolladım dedi) yerine kendisine ses çıkarmayacak göstermelik başhekim getirtti. neden mi?sizce neden?yeni hastane yeni malzemeler yeni ihaleler.

Ak genç / 31-12-2017 01:04:00

Gerçek Akp ruhu taşıyanlar bu fırsatçı lığı yapmaz,yaptırmaz.Sayın milletvekilimizin bu olaylara müdahale etmesini bekliyoruz.Cumhurbaskanimizin adalet anlayışı bunlar asla değildir. Ak partiyi çıkarları için kullananlara gerekli ders daha fazla gönül yıkamadan verilmelidir. konuyu milletvekillerimiz ve cumhurbaşkanımız kesinlikle bilmelidir. bizim oylarımızın gücü mazlumların ezilmesi asla olmamalı.

Haberci / 30-12-2017 21:51:00

Sorulan ve sorgulayan insanlar olması yaşama sevinci veriyor. Haberci sizi tebrik ediyorum.

Sendikacı / 30-12-2017 20:39:00

Aynı tas aynı hamam ben diş hastanesine atanan baştabib hak etmiş etmemiş onu sorgulwmıyacam asıl üzerlerinde durulması gereken konu sağlık sen şube başkanının hastane müdürü olması başkan yardımcısı nın hastaneye başhemşire olması acaba aldıkları maaş yetmediğinden mi bu makamlara saldırıyorlar acaba sağlık sen üyeleri tuna dinç hastane müdürü olsun kadir barak başhemşire olsun diyemi oy verdiler bunun sorgulanması gerekiyor dün kendinden olmayan lara hayat şansı vermeyen fetö nün bu ülkeye ve millete neler yaptığını acı bir şekilde tecrübe ettik yine diyoruz adam kayırmacılık son bulsun liyakat tek referans olsun saygılar

Gazi / 30-12-2017 19:48:00

Eger bu işin içinde Milletveklimiz Sn.Hüseyin Filiz ve Ak Parti Merkez İlçe Başkanı Sn.Mustafa Patukoğlu varsa çok yazık. Ancak şuda bilinmeli ki!Malum Sendika temsilcisi nereye gitse ora karışıyor...

sağlıkcı / 30-12-2017 18:21:00

Ben menzilciyim, ben erişen gurubundanım diyerek kolidorlarda nara atan bayan hemşirelerin olduğu, bunlarında Tuna DİNÇ tarafından korumaya alındığı söylemleri de var. Gerçekten de gitti fetullah geldi menzullah dedirtecek bir durum var mıdır, araştırılmalıdır.

vatandaş / 30-12-2017 18:16:00

Sağlık ve sosyal hizmet çalışanların mali, özlük ve sosyal haklarını koruyup geliştirecek çalışmalar yapmak, sağlık ve sosyal politikalara yön verecek faaliyetlerde bulunmak, ülke insanının daha özgür, adil ve müreffeh bir ülkede yaşamasına katkı sağlamak, Türkiye ve dünyada haksızlığa uğramış ve yardım bekleyen dezavantajlı kişi ve kesimlere yardım etmek. Fikri hür, irfanı hür, vicdanı hür , liyakatle gelen devlet adamlarının yada yetki sahiplerinin yapacağı şeyler bunlardır. Kamu kurumlarında tekrar şeyhler dervişler ve müritler le irtibatlı ve aidiet duygusu ile bağlı kişilerin yuvalanmasına izin verilmemeli.

vatandaş / 30-12-2017 17:15:00

Sağlığın içine saçtılar Çankırı'da.

Ali / 30-12-2017 13:41:00

İbrahim beyin çalışmaları, koşturması hayalleri. ....... Herşey biranda bir gündee çöpp Neden ? Niçin? Nasıl?

ahmet metin / 30-12-2017 13:06:00

Can alıcı bir noktaya deginmişsiniz. Elinize saglık..Sağlıkta liyakat diye bir şey kalmadı. Sendikalara ve siyasete yakın isimler bir merkezi sınava tabi tutulmadan adrese teslim yönetici koltuklarına çok yüksek maaşlarla yandaş kontenjanından oturtuldu. Bu dünyanın öteki tarafıda var.

Tebrikler / 30-12-2017 13:03:00

Sizi tebrik ediyorum. Çok güzel tespitler yapmışsınız. Bu gerçekleri gören insanların da olması mutlu etti bizi. Allah razı olsun.

osman Arslan / 30-12-2017 11:15:00

Sendikacılık aslında çalışanların özlük haklarını korumak için olan bir sistem.şimdi sendika başkanı ve diğer yönetimde olanlar heryere müdür oldular. Aradaki yöneticileri kaldırdılar. şimdi bunlar hata yaparsa çalışanlar kime nereye şikayet edecek. çalışanların hakkını korıyayacak bir mekanızma doğal olarak ortadan kalkmış oluyor.