Bugun...



Çankırı-Ankara 30 TL Oldu
Tarih: 12-09-2018 09:32:33 Güncelleme: 12-09-2018 10:47:33 + -


Ankara-Çankırı kaç km 135 km. Otobüs bileti 30 TL.


Çankırı-Ankara 30 TL Oldu

30 TL Oldu

 

Çankırı-Ankara otobüs ücreti 30 TL oldu.

 

Tıkla Gör

 

AŞTİ rayiç bedel olarak 25 TL. http://www.asti.com.tr/rayic-bedeller

 

Bununla ilgili açıklamayı kim yapacak? Ankara-Mersin kaç km? Açıklayalım 500 km dir. Otobüs bileti: 59 TL.

 

Çankırı-Ankara-Çankırı kaç km 135 km. Otobüs bileti 30 TL. 

 

Mazota zam geldi mi? Geldi. Peki; son zamanlarda geldi mi hayır gelmedi. Affınıza sığınarak soruyor halk. Son zamanlarda yoksa sadece Çankırı’ya özel mazota zam mı geldi de bizim haberimiz yok? Çankırı- Ankara otobüs bilet fiyatı birden neden 30 TL oluverdi?

 

 

Kimsenin işine, gücüne, ticaretine karışma gibi bir lüksümüz yok. Bunun bilincindeyiz. Yalan yanlışta haber yaptığımızı düşünenler olabilir diye Aşti tıkla gör resmi sayfasında gerçekleri görebilir. Teknik, taktik konulara da aklımız ermese de, felaket tellalığı neyide yapmıyoruz. Kamuoyu yetkililerden bir açıklama bekliyor. Bu konu hakkında bilgilenmek için haber yapma gerekliliği gündeme geliverdi.

 

Bunu birisi açıklar ise amenna....Açıklamasalar da canları sağ olsun deriz geçeriz. Saygılarımızla.




Bu haber 6780 defa okunmuştur.

Etiketler :
gurbetçi / 17-09-2018 11:41:00

Eskişehir'den Ankara 235 km 30 TL (en lüks firma), Ankara'dan Çankırı 132 km 30 TL (tekel firma)

ogrenci / 16-09-2018 23:36:00

Çankiri'da yaşamak büyükşehirde yaşamaktan pahali. Ögrenciler olarak yurt bulamiyoruz ve kiralarda cok yüksek.Çankiri'ya ailelerimizin oturdugu illerden tek vesayetle gelemiyoruz ve mutlaka Ankara'da aktarma yapmamiz gerekiyor. Oturdugum ilden Ankara'ya gelmem 55 TL, Ankara-Cankiri arasi 30 TL. Karatekin Universitesini bu şekilde nasil ögrenci tercih etsin. Esnaf, ögrenci oldugumuzdan farkli davraniyor ve Yarenlik kültürü dedikleri sisteme tezat piyasa olusturuyorlar. Çankıri'ya tren seferleri başlamali veya farkli otobüs firmalari burada da hizmet verebilmeli. Çankiri bu şekilde yaşanamaz bir il olacak zamanla. Bu aşırı fiyat artışından magdur olan herkesi yetkililer duymalı.

Misafir / 16-09-2018 22:55:00

Yazıklar olsun. Hiçbir yetkilisi dur demiyor ne olacak vatandaşın hali? Seçim bitti herkes yerine yerleşti sorun dinlemek mı? muhatap bile olmuyor saygıdeğer siyasetçilerimiz. Çankırı kaybediyor kimin umurunda? Ye kürkün ye. Allah'ım bizleri Çankırı'yı koruyan ve sahip çıkan kullarından ihsan eyle Âmin.

Köktürk / 15-09-2018 17:17:00

Vatandaş mecbur. Başka bir otogar yapsa Belediye oraya da farklı firmalara da yer verilse.

Mustafa / 14-09-2018 10:43:00

İnternetten alış veriş yaptığım için çok mutluyum iğne dahi olsa internetten alırım...

sibel şeker / 14-09-2018 09:25:00

Çankırılı olduğumdan utanıyorum. gerçekten çankırının 100/99 esnafı işletmecisi hep aynı anlaşmalı ve ortak fiyat veriyorlar. bu bütün konularda geçerli okul elbisesi alsanda. perde alsanda. ayakkabı alsanda mobilya alsanda. insanlar sanki anlaşmışlar. sünnet olan pazarlık unutulmuş müşteriye güleryüz yok rekabet yok. böyle oluncada istediği fiyata kaka kaka satıyorlar. bu kafa ile çankırı gelişmez bu saatten sonra. millet memur kesimi sömürüyor kiralar olmuş anasının gözü ev fiyatları o biçim. nede olsa öğretmen polis memur asker ve öğrenciye kakalıyorlar. ye kürküm yeee..zehir zıkkım olsun.

ÇANKIRI / 14-09-2018 09:07:00

TEK SUÇLUSU BELEDİYE KARDEŞİM ZAMANINDA YAPILAN TERMİNAL İHALESİ İKİ ŞİRKETE VERİLİRSE OLACAĞI BU İPTAL ETSİNLER İHALEYİ BAŞKA FİRMALARDA GELSİNLER BAK NASIL DÜŞÜRÜYORLAR FİYATI YAZIK YA İKİ KİŞİNİN TEKELİNE DÜŞÜRDÜLER HALK BUNUN HESABINI SORAR BELEDİYE SEÇİMLERİNDE

melih / 13-09-2018 16:17:00

1 tane eşek alıyım en iyisi ankaraya onunla gidiyim yakıt derdi'de yok zaten :))

SİYASETÇİ / 13-09-2018 14:34:00

ÇANKIRILI BAZI ESNAF ABİLERİMİZİN ZORUNA GİTMİŞ YORUMLARIMIZ. DAHASINI EKLEYİM İSTERSENİZ...ÇANKIRI'NIN İLERİ GELEN 3-4 ESNAFI GECE YARISI ORTAK ŞAKALARLA MAL ALMAYA GİDİP ÜRÜNÜN 3 KATI ERTESİ SABAH ÇANKIRI HALKINA SATMAYA ÇALIŞTIĞINI DA BİLİYORUZ...BİTMEDİ BAZI MARKALARIN DİĞER İLLERDEKİ ÜRÜNLERİN SATAMADIKLARI VE ÇANKIRIDA AVM 'DA TERCİH SUNMADAN SATMAYA ÇALIŞTIĞINI DA BİLİYORUZ...BİTMEDİ ÇANKIRI KALDIRIMLARINI HANGİ HAKLA HANGİ SİYASETÇİ İLE GÖRÜŞEREK KİRALAMAYA ÇALIŞTIĞINIZ VE HATTA O SİYASETÇİLERİ OY VERMEYİZ SÖYLEMİYLE TEHDİT ETTİĞİNİZİ DE BİLİYORUZ. DEVEYE SORMUŞLAR NEREN EĞRİ? DEMİŞ NEREM DOĞRU? ÇANKIRI DEVE MİSALİ NE ZAMAN ÇÖKECEK BAKALIM???

HASAN KEL / 13-09-2018 14:26:00

BİZLER BÖYLE SESİZ KALDIKCA DAHA BİRİLERİ BİZE EŞEK OLARAK ÇOK BİNER

Bir Bilen / 13-09-2018 10:39:00

Bu durumun baş müsebbibi Çankırı Belediyesi. Neden mi; Çankırı'da mukim iki firmanın alacağını bile bile otogarı işletmek için ihale açıp, bu firmalara verirseniz, diğer firmalar ihaleye giremez. İhaleyi alan iki firmada otogardan kimseye yer vermez, istekli firma bilet satamaz, otogara giremez. Mecbur kalırsınız bunlara. Sorun bu. Yalnız sorun bununla da bitmiyor. Hizmet kalitesi sıfır. Senin internetten seçerek aldığın biletini satar sana haber vermez otobüse binersin tam yerine oturacaksın bakarsın birileri oturmuş hop derler sen oraya oturamazsın. Neden çünkü senin yerini değiştirdik. Telefon edip sorsaydınız. Ne gerek var. Aynı otobüsle gitmiyor musun. Önde de gitsen aynı zamanda varıyorsun arkada da gitsen aynı zamanda varıyorsun. senin yeni koltuğun burası geççç (yaşanmış olay). Otobüsle gidiyoruz, televizyon koymuşsun. izleyelim. Bozuk. Tamir ettir. 15 gün sonra aynı otobüs aynı koltuk. Yine bozuk. (yaşanmış olay). Ne diyelim ki. Mecburuz. Başka firma yok.

Çankırı sever / 12-09-2018 23:27:00

Bu otobüs bedelleri o ilin Belediyesi tarafından belirlenir ve uygulanır. Belediye uygulattırır. Denetimini yapar, yüksekse ceza keser. Aşağıda ise zaten problem yok. Serbest piyasa denilince haksız kazanç akla gelmemeli. Bu belediyenin basiretsizliğinden kaynaklanıyor. Sandıklar patlatılınca böyle oluyor demek ki.

engin / 12-09-2018 15:04:00

Ankara ya gidiş geliş en fazla 100 tl yakıyor araba. 2 kişi 25 er lira 4 kişi 12.5 lira hemde gideceğin yere kadar. Kullanmayın otobüsleri

SİYASETÇİ / 12-09-2018 11:31:00

ANKARA -ANTALYA ARASI 75 TL ÇANKIRI-ANKARA 30 TL..TRAJEDİ..YE KÜRKÜM YE ÇANKIRI'DA İKİ FİRMA ORTAK ÇALILIŞIYOR ÇANKIRIYI SÖMÜRÜYOR. KİMSE DUR DEMİYOR. .HİÇ BİRŞEYE ÜZÜLMÜYORUM AMA BURADAN TÜM ÇANKIRI ESNAFINA SORUYORUM..YILLARDIR ÜRÜNLERE 2 KATI ZAM YAPARAK ÇANKIRIDAN GELİR ELDE EDİYORSUNUZ. ÇANKIRIDA BANA 1 ESNAF GÖSTERİN ...KÜÇÜK BİR DÜKKANİŞLETME HALİNE GELMİŞ BÜYÜMÜŞ GELİŞMİŞ İHRACAATA BAŞLAMIŞ.MAALESEF YOK ...BU TİCARET KAFASIDIR. SADECE KAR ELDE ETMEK İNSANLARDAN PARA KAZANMAK SİZİN TİCARET ERBABI OLDUĞUNUZU GÖSTERMEZ.UZUN VE KISA VADELİ PLANINIZ VARMI? MÜŞTERİYE VE ÇANKIRIYA NE VERİYORSUNUZ,NE ALIYORSUNUZ? LÜKS OTOMOBİLLERLE GÖSTERİŞ SİZİ TİCARET ERBABI YAPMAZ.ÖNCE YATIRIM ARAÇLARINI KULLANIN.MÜŞTERİYE KALİTEYE GÜLERYÜZE ÖNEM VERİN.İKİ FİRMA ORTAK YAN YANA GELİP ÇANKIRI ESNAFINI SÖMÜRMEYİN. BU ŞEHİR HEPİMİZİN... ÇANKIRI BUNUN İÇİN HEP KÜÇÜK...HAKSIZ MIYIM?

Hep aynı sözler..Hep aynı çile.. / 12-09-2018 11:05:00

Ben kendimi bildim bileli hep aynı sıkıntı birileri kazanacak diye kaybeden yine vatandaş oluyor. Ülkemizin değişik il ve ilçelerinde gördüğüm rekabet piyasası oluşturulmuş ve sadece otobüsle sınırlı kalmamış ama bu Çankırı maalesef ki tam tersi durumda. Bizde onlara inat iki firmayı kullanmamaya gayret ediyoruz. Kastamonu ve Sinop araçlarını kullanıyoruz. Sizede tavsiye ederim. Yolcu olmayınca belki akılları başlarına gelir...

çankırılı / 12-09-2018 10:15:00

ÇANKIRI YI TEK FİRMAYA TESLİM EDENLERİN ALLAH B.... VERSİN

Çankırılı / 12-09-2018 09:53:00

Sorun tekel olmaları 4-5 tane firma olsa rekabet olur.