Bugün...



Çankırı Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. İsmail Bozkurt Görevden Alındı
Tarih: 12-01-2019 11:00:00 Güncelleme: 12-01-2019 11:14:18 + -


Haber merkezimizin edindiği bilgilere göre; Doktor Bozkurt’un skandal ötesi ayyuka çıkan ciddi iddialar üzerine görevden alındığı, tarafımıza yansıyan bilgiler arasında yer alıyor.


Çankırı Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. İsmail Bozkurt Görevden Alındı

Başhekim Jet Hızıyla Görevden Alındı!

 

Çankırı sağlığında ardı arkası kesilmeyen kaoslara bir yenisi daha eklendi. Başhekim İsmail Bozkurt hakkında ortaya dökülen ciddi iddialar üzerine akşam saatlerinde İl Sağlık Müdürlüğü tarafından istifası istenerek görevden alındığı öğrenildi.

 

Haber merkezimizin edindiği bilgilere göre; Doktor Bozkurt’un skandal ötesi ayyuka çıkan ciddi iddialar üzerine görevden alındığı, tarafımıza yansıyan bilgiler arasında yer alıyor.

 

-Hastanede İdari Boşluk Yaşanıyor –

 

Öte yandan idari boşluğun olduğu hastanede, yöneticilerin sendikacılar yüzünden otorite kuramadığı, Sağlık Sendikası yöneticilerinin at koşturduğu, huzursuzluğun anlatılandan kat ve kat fazla olduğu yönünde. Ayrıca Bozkurt'un Sağlık-Sen referansı ile göreve getirildiğide edinilen bilgiler arasında yer alıyor. 

 

İl Sağlık Müdürü Uzm. Doktor Hüseyin Keskin’in sendikacılarla ilgili tarafına gelen usulsüz işleri, işlem yapmadan kapattığı da iddialar arasında yer alıyor.

 

-Vurdumduymaz Yönetim, Medya Haberlerine Sessiz Kalıyordu-

 

Sağlık hizmetinde yaşanan aksamalara ise yeterince müdahale edilmediği, medyada sağlık sorunuyla ilgili yer alan bir çok haberle ilgili kamuoyuna bilgilendirme yapılmamasından da anlaşılıyor. Vurdumduymaz yönetim Çankırı sağlığıyla ilgili yazılan bir çok haberle ilgili sessizliğini koruması da kamuoyuna duyduğu saygıyı gözler önüne sermekte.

 

Çankırı’nın, Çankırılının, okurlarımızın, ziyaretçilerimizin sesi, gözü, kulağı olan, www.haberci18.com’un  sevgili editörü ve haber sitesi sahibi Mustafa Çelik olarak, şehrimizdeki bu tür olumsuzlukları haber sayfamıza taşıyarak, ilgililerde farkındalık uyandıracak ve yanlışların düzeltilmesine yol açacak tüm haberleri yaparak; sonuç ne olursa olsun, sağlık için canımızı ortaya koyarak, tehditlere aldırış etmeden bardağı taşırmayı düşünmüştük.

 

Bu konulardaki duyarlılığımızın meyvesi dün akşam mesai saati bitimi itibariyle Çankırı Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. İsmail Bozkurt’un görevden alınmasıyla verilmiş oldu.

 

Başhekimin Görevden Alınması İle Sorunların Biteceğini Düşünmüyoruz.

 

Saltanatçıların gövde gösterisi yapmalarına da son verilmesi gerek. Bunlara son verdirilmesse bu başıboşluluk devam edecektir.  Yeni gelecek olan yöneycilerinde tam anlamıyla yetkilendirilmeleri ve siyaset üstü olmaları gerekiyor. Bak o zaman Çankırı’da hizmet nasıl sunuluyor?...

 

İnin Sırtımızdan, Çekin Elinizi, Eteğinizi Bu Halkın Üzerinden

 

Çankırı’da sallabaşını, al maaşını devri kapanmalı, kapanması da şart.

 

Bundan sonraki süreçte gönlümüzden geçeni de delikanlıca söylemeden de edemeyeceğiz. Nedenine gelince; Çankırı’yı, bizleri sağlıkla imtihan etmeye kalktınız. Diğer vilayetlere kötü reklam ettiniz. Yaptıklarınızdan utanıyoruz. Beceremiyorsan bu işleri yapmayacaksınız, Devlet hastanesinde at koşturmayacaksınız kardeşim. Bu zulmün hesabı da sorulmalıdır…

 

Çankırı Devlet Hastanesi Başhekimi Dr. İsmail Bozkurt 




Bu haber 12487 defa okunmuştur.

Etiketler :
Çalışan / 18-01-2019 16:46:00

Devlet hastanesi olsun, Diş hastanesi tüm idarecilerin görevden alınması gerekir. liyakatlik ön planda olması gerekirken malesef sendikacı bir idari kadrolaşma y...laşma almış başını gitmiş.

Derin Millet / 18-01-2019 16:26:00

Hastanenin otopark sorunu yıllardır devam ediyor. Bu sorunu bir ay içinde çözmemeleri taktirde Reisi Cumhura gideceğiz Mart başında 15 kişi

V.KILINC / 17-01-2019 16:44:00

Hasıl-ı kelam tek adres, tek kişi Tuna Dinç efendi. Bak görün nelere malolduğunu, kimse isim zikredemiyor işte benden size isim. Tek suçlu Tuna dır.

ATHIRSIZI SEN / 15-01-2019 12:49:00

Karseşim bu AT HIRSIZLARINA kimse kızmasın herkes bunlara prim veren sendika üyelerine kızsın. Siz bunlara üyeliği devam ettirmekle her türlü yolsuzluk ve millete yaptıkları eziyete ortak oluyorsunuz. Basın açıklaması yapmışlar yolsuzluk yok iftira diye o zaman maaş mutemetliğinden belgelerle milletin karşısına çıkın. Kim ne kadar haksız kazanç elde etmiş millet görsün.

/ 14-01-2019 12:29:00

Keller körler birbirini ağırlar sendika ayağı hastaneden çekilmedikçe hastane düzelmez. Siyaset girmemeli yandaş sendika diye ayaklar baş başlar ayak oldu, kimse hallettiği yerde değil. iş bilmeyen insanlar başta herkes hakettiği yerde olsun.

Sero / 14-01-2019 10:23:00

Balık baştan kokar. Sendikacıların görevi çalışan haklarını savunmakken işi başka boyuta taşıdılar çalışan onlar için birkaç .......... olmakla kaldı. Başhekimi almakla iş bitecekse amenna ama sil baştan değişmesi lazım. Allah sonumuzu hayretsin inşallah.

MAKAM / 13-01-2019 12:13:00

Bütün sorumluluk ilin valisinde beyler,vali sık sık kurumları denetleyecek ani baskınlar yaapacak gerekirse. tektilikıyafetle dolaşacak nerde o eski valiler.

murat / 13-01-2019 03:55:00

Bence siyaset varsa bir kurumda her hile doner, sendikalarda adamlarini yerlestiriyor bu hastanenin personeli tobdan degişmeli zaten aksama kadar sigaradan başka ne işyapiyorlarki 10 dk çalis 1 saat mola başka nedirki?

Sağlıksız / 13-01-2019 00:38:00

Başhekim suçlu da. Sağlık Sen sendikasının yaptıklarına sessiz kalan yaptıklarına göz yuman Sağlık Müdürü ve ekibi suçlu değilmidir? Hergün Sağlık Müdürlüğüne gelip sağlık Müdürü ve yöneticilerine Özel Karatekin Hastanesi ve kendi çıkarları için talimatlar veren Merkez ilçe başkanı Mustafa Potukoğlu suçlu değil mi. Sendika üzerinden sağlığa hükmeden sendikanın akıl hocası Şakir Kaymak suçlu değil mi. Tabi Çankırı Devlet Hastanesi kötü olsun, aksın, koksun, kaysın, yıkılsın doktor olmasın hizmet kötü olsun Özel Karatekin Hastanesi para kazansın. Suçlu başhekim olsun. Başhekim gidince herşey düzelecek. Bekleyelim görelim.

Hemşeri / 13-01-2019 00:10:00

Sayın Saglık Müdürü ve torpilli yönetici ekibi siz ne iş yaparsınız? Çankırı Devlet Hastanesi binası bir afet bile olmadan kendiliğinden kayıyor, yıkılıyor bunun için ne yapıyorsunuz? Birçok branşta uzman hekim yokluğu nedeniyle Ankara ya sevk ten başka ne yaptınız? Sendika sağlık çalışanlarını tehdit ederken baskı uygularken torpilli çalışanları korumaktan başka ne yaptınız? Merkez ilçe başkanı M. Potukoğlu nun talimatlarını yapmaktan başka ve Kurşunlu belediye başkanı Şakir Kaymak ın güdümündeki Sendikacıları memnun etmekten başka ne yaptınız? Hak etmediğiniz makamları işgal edip süper maaşlar yemekten başka ne yaptınız? Sadece Başhekimi almakla bu iş çözülecek mi? Ama şunu unutmayın Çankırı halkı gerekli cevabı sizlere ve sizlere bu fırsatı veren mustafa potukoğlu ile şakir kaymak a gerekli cevabı musallada verecekler.

Çalışan / 12-01-2019 21:30:00

Düzelmez sendikacılık ayağıyla ve birilerinin yüzvermesiyle kendinde keramet gören ayakcılar oralardan temizlenmeden asla düzelmez ve bu milletin vebali yakanızdan silinmez.

CankirilÇ / 12-01-2019 17:20:00

Başhekim ne yapsın sendikacı abileri adamda kafamı bıraktı? Pislik işlerini böyle bir kukla olmasaydı nasıl kapatabilirlerdi? Sendika yetkilieri şimdi kime yaptıracak personel e baskı ve zulmü nasıl yönetcekler hastaneyi tek merak edilen bu bence?

Çalmadan çalışan!!! / 12-01-2019 13:14:00

Kendini ilah ilan etmiş sendikacılar! Artık siz de çekin üzerimizdeki o pis ellerinizi kararmış harama bulanmış o vicdansız bedeninizi. Öbür tarafı düşünmeden yediğiniz haklarımızın zerresi haram olsun.

Ebru / 12-01-2019 12:42:00

Darısı sendikacı bey efendilerin müdürlük görevlerinden alınması.